طرح درس روزانه تلفیقی ریاضی و تربیت بدنی دوم دبستان | فصل 3: اشکال هندسی                            
                            
                            
                            
                                                                        نام بازی: آدم آهنی
تعیین مفهوم: آشنایی با اشکال در قالب بازی
اهداف کلی:
 1.آموزش و یادگیری اشکال هندسی و مفهوم ضلع و زاویه
2.تلفیق ریاضی و تربیت بدنی
اهداف جزئی:
حیطه شناختی:
1.بیان نحوه صحیح بازی (سطح دانش)
2.فهمیدن مفهوم و شکل اشیای هندسی (سطح درک و فهم)
3.توانایی اجرا و استفاده اصول و قوانین بازی (سطح کاربرد)
4.توانایی نقد عملکرد خود حین بازی (سطح ارزشیابی)
حیطه عاطفی:
1.علاقهمند شدن به آموزش و یادگیری ریاضی و هندسه
2.تقویت روحیه همکاری
3.آمادگی برای کارهای گروهی
4.ایجاد علاقه و داوطلب شدن در کارهای گروهی
حیطه مهارتی:
1.قوانین و مقررات بازی را رعایت میکند.        
2.مراحل فعالیت را با توجه به توضیحات آموزگار اجرا میکند.
3.مهارت در هماهنگی ذهن و ماهیچه
...
                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         نگین خاقانی بروجنی
                                            نگین خاقانی بروجنی                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                    