نکات آموزشی، روش تدریس و طرح درس ریاضی دوم | فصل 2: جمع و تفریق اعداد دو رقمی | جمع و تفریق دهتایی                            
                            
                            
                            
                                                                        برخی از اهداف این درس: دانش آموزان ...
✅ می توانند جمع و تفریق های بر مبنای 10 و مضارب ده تایی را با کمک شکل انجام دهند.
✅ می توانند جمع و تفریق های برمبنای ده تایی را بطور ذهنی انجام دهند.
✅ بدانند جمع و تفریق های ده تایی ها مثل جمع و تفریق یکی ها است.
✅ با استفاده از محور اعداد نیز می توانند جواب جمع و تفریق های ده تایی را  بدست آورند.
✅ جمع و تفریق های ده تایی را می توانند بصورت ستونی نوشته و حاصل  را بدست آورند.                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         احمدرضا محمدزمانی
                                            احمدرضا محمدزمانی                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                    