نکات آموزشی و روش تدریس ریاضی دوم دبستان | فصل 1: عدد و رقم | دستههای دهتایی و یکی                            
                            
                            
                            
                                                                        برخی از اهداف و پیامدهای آموزشی این مبحث:
معلم در پایان این درس انتظار دارد دانش آموزان بتوانند...
✅ دسته های ده تایی و یکی را به روش های متفاوت درست کنند.
✅ از جدول ارزش مکانی استفاده نماید و عدد را به داخل و خارج از جدول ببرند.
✅ ساعت را به صورت گذشته و مانده بخوانند.
✅ با ساخت عدد به صورت دسته های ده تایی و یکی عدد دو رقمی بسازند.
✅ با اشکال هندسی و عدد الگویابی نمایند.
                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         احمدرضا محمدزمانی
                                            احمدرضا محمدزمانی                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                        