آزمون عملکردی ریاضی ششم دبستان 17 شهریور فیروز آباد | بخش پذیری بر 2 و 3 و 5 و 9
الف) اهداف یادگیری( تعریف عملکرد):
انتظار می رود دانش آموز:
اعدادی که بر 2 ، 5 ،3 و 9 بخش پذیر هستند تشخیص دهد.
زوج و فرد بودن اعداد را هم مشخص کند.
ب) شواهد یادگیری عملکرد:
با توجه به راهنمای تکلیف بخش پذیری هر عدد را بر2،3،5 و 9 مشخص می کند همچنین اعداد زوج و فرد را هم تعیین می کند.(رنگ آمیزی هر عدد با توجه به راهنما)
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.