آزمون نوبت اول تفکر و سواد رسانهای یازدهم دبیرستان مرحوم کمیل دباغیان | دی 1399                            
                            
                            
                            
                                                                        مناسب برای رشته های:
- مشترک شاخۀ فنی و حرفهای
- مشترک شاخۀ کاردانش
- علوم ریاضی
- علوم تجربی
- ادبیات و علوم انسانی
- علوم و معارف اسلامی
- علوم ریاضی
- علوم تجربی
- ادبیات و علوم انسانی
- علوم و معارف اسلامی
مباحث : 
فصل 1: ما و رسانهها
درس 1: مسابقۀ رسانهها با زمان
درس 2: پیام همبرگری
درس 3: پنجگانۀ سواد رسانهای (1)
فصل 2: فنون خلق پیام رسانهای
درس 4: تصاویر بی طرف نیستند!
درس 5: از بازنمایی تا کلیشه
درس 6: فنون اقناع (1)
درس 7: ما هم میتوانیم!
درس 8: فنون اقناع (2)
فصل 3: نادیدههای رسانهها
درس 9: مهندسان پیام
درس 10: بازی گردانان بزرگ
درس 11: دروازه بانی خبر                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         علی طاهری
                                            علی طاهری                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                    