کاربرگ تمرین فصل 8 ریاضی دوم دبستان خاتم الانبیاء | آمار و نمودار                            
                            
                            
                            
                                                                        ✅طراحی سوالات با توجه به اهداف درس می باشد
✅تمام اهداف مبحث آمار و نمودار گنجانده شده است
✅طراحی سوالات خلاق و جذاب و درج تصاویر مرتبط با سوالات برای ایجاد انگیزه در پاسخگویی
✅قابلیت پرینت به صورت سیاه و سفید و رنگی
✅دارای جدول ارزشیابی ویژه در انتهای سوالات
✅با این کاربرگ معلم ارزشیابی دقیقی از وضعیت یادگیری دانش آموز انجام می دهد
✅دارای چک لیست ارزشیابی
✅موارد موجود در چک لیست ارزشیابی و اهداف این کاربرگ
اهداف و انتظارات:
سرشماری را به درستی انجام میدهد و تعداد را با چوب خط و عدد نشان میدهد.
اطلاعات مسئله را به خوبی جمع آوری میکند و به سوالات مربوط به سرشماری پاسخ میدهد.
داده ها و اطلاعات را تحلیل میکند و آن ها را روی نمودار ستونی نمایش میدهد.
داده های دو نمودار را با یکدیگر مقایسه میکند.
اعداد زوج و فرد را میشناسد.
دسته بندی شکلها را به خوبی انجام میدهد و عبارت مناسب، برای آنها مینویسد.
مسئله را با استفاده از روش نمادین سازی حل میکند.
جمع و تفریق را با استفاده از ماشین تبدیل، به خوبی انجام میدهد.
داده های مسئله را به درستی تقریب میزند و نمودار تصویری آن را رسم میکند.
اطلاعات مسئله را با استفاده از شکل سرشماری میکند و نمودار مناسب برای نمایش بهتر دادهها را انتخاب میکند.
الگوی عددی را پیدا میکند و آن را به درستی ادامه میدهد.                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         حسین اسلامی فر
                                            حسین اسلامی فر                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                                        