آزمون نوبت اول ریاضی دوم دبستان خاتم الانبیاء | دیماه 1398 (فصل 1 تا 4)                            
                            
                            
                            
                                                                        سوالات خلاق و جذاب، سوالات هدفمند و مطابق با اهداف کتاب
دارای جدول ارزشیابی مطابق با اهداف دروس و سوالات (چک لیست)
انتظارات معلم:
الگویابی را به درستی ادامه می دهد
جمع و تفریق ها را با روش فرآیندی و روش های مختلف یاد دارد
ساعت را با هر 3 شکل می نویسد
با کارت اعداد ، عدد های سه رقمی می سازد
تعداد ضلع و گوشه ها را در اشکال هندسی تشخیص می دهد و مقایسه می کند
تقارن شکل ها را با توجه به خط تقارن رسم می کند
اعداد را با حروف و رقم می خواند و می نویسد
مسئله را با راه حل خواسته شده حل می کند                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         حسین اسلامی فر
                                            حسین اسلامی فر                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                    