آزمون ریاضی دوم دبستان امام سجاد | فصل 2: جمع و تفریق اعداد دو رقمی                            
                            
                            
                            
                                                                        انتظارات و شاخص های عملکرد:
جمع و تفریق با  شکل را انجام می دهد
شمارش،خواندن و نوشتن اعداد دو رقمی را می داند
جمع و تفریق اعداد دو رقمی را می داند
با تقریب و جمع و تفریق تقریبی آشناست
الگو های عددی را به راحتی پیدا کرده و ادامه می دهد
ساعت ها ( زمان با دقیقه) را می خواند
در حل مسئله از راهبرد درست استفاده می کند
کار را تمیز و مرتب انجام  داده است
کار خود را با توجه به زمان و به موقع انجام داده است                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         رضا زحمتکش
                                            رضا زحمتکش                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                    