آزمون نوبت اول ریاضی پایه دوم دبستان بنت الهدی صدر | دی 1396                            
                            
                            
                            
                                                                        1. کوچک ترین و بزرگترین عدد یک رقمی و دو رقمی را میشناسد.
2. اشکال هندسی را با خصوصیات آنها میشناسد.
3. زبان کلامی را با نماد ریاضی و برعکس تبدیل میکند.
4. رابطهی بین اعداد را کشف و میتواند الگو را ادامه دهد.
5. با کمک قرینهسازی میتواند قرینهی اشکال هندسی را رسم نماید.
6. جمع و تفریق اعداد دو رقمی را د موقعیتهای مختلف (با انتقال – بدون انتقال) – جمع چندتایی و سه رقمی را بهدرستی انجام میدهد.
7. مسأله را بهخوبی درک و حل میکند.
8. با استفاده از تفکر نظام دار میتواند همهی حالت های ممکن در یک مسأله را بنویسد و حالتهای نامطلوب را حذف کند.
9. میتواند اعداد سه رقمی را در جدول نمایش دهد و حروف آنرا بنویسد و شمارش چندتایی را انجام دهد.
10. قادر به خواندن ساعت و بیان بهصورت رایج (گذشته، مانده و ....) است.
11. نیمهی ناتمام اشکال متقارن را در محور عمودی و افقی مثل هم و همزمان رسم میکند و به یک تقارن ۴ قسمتی میرسد.
                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         ریاضی ابتدائی
                                            ریاضی ابتدائی                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                    