آزمون تشریحی درس 1 تا 3 کتاب تفکر و سواد رسانه ای
متوسطه دوم کاردانش
یازدهم
مشترک شاخۀ کاردانش
تفکر و سواد رسانهای
فارس
جهرم
تلاشگران
آبان
1404
- تعریف و شناخت مخاطب فعال و نقش آن در پذیرش پیامهای رسانهای
- شناسایی انواع رسانهها و تفاوتهای آنها با پیامهای پنهان و غیرمستقیم
- تحلیل و تفسیر پیامهای تبلیغاتی و فرهنگی در قالب متن، زیرمتن و فرامتن
- اهمیت ارزیابی و بررسی صحت و سقم اطلاعات و اخبار قبل از پذیرش آنها
معلم موافق رایگان بودن است.
- ساختار پیامهای رسانهای شامل متن، زیرمتن و فرامتن- تعریف و شناخت مخاطب فعال و نقش آن در پذیرش پیامهای رسانهای
- شناسایی انواع رسانهها و تفاوتهای آنها با پیامهای پنهان و غیرمستقیم
- تحلیل و تفسیر پیامهای تبلیغاتی و فرهنگی در قالب متن، زیرمتن و فرامتن
- اهمیت ارزیابی و بررسی صحت و سقم اطلاعات و اخبار قبل از پذیرش آنها
پاسخنامه تشریحی در پایان فایل آزمون قرار دارد.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 4
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

