آزمون پودمان 1 درس تجارت الکترونیک و امنیت شبکه: ایجاد کار وکسب الکترونیکی
- روش اسکمپر و اهمیت تحلیل محدودیتها و فرصتها
- هدف و کاربرد مرحله ترکیب در نوآوری و توسعه محصولات و خدمات جدید در حوزه فناوری و کسبوکارهای دیجیتال
- تفاوت انواع مشتریان در فرآیند خرید و مصرف و اهمیت شناخت مصرفکننده نهایی برای استراتژیهای بازاریابی
- مفاهیم نیاز، خواسته و تقاضا، همراه با نمونههای عملی، و نقش آنها در طراحی استراتژیهای بازار
- دلایل استفاده صاحبان کسبوکار از شریک در تجارت الکترونیک و مزایای همکاری در بهبود بهرهوری و کاهش ریسکها
- تعریف تجارت الکترونیک و اجزای اصلی آن در فرآیندهای خرید و فروش در بستر شبکههای رایانهای
- عوامل موثر در انگیزش ارتباط با مشتریان و استراتژیهای حفظ و جذب مشتری در فضای دیجیتال
- نمونههای مدلهای مختلف تجارت الکترونیک، مانند B2C، C2C و G2G، و مثالهای عملی آنها
- مفهوم پرداخت الکترونیک و کاربردهای رایج آن در تراکنشهای مالی آنلاین
- انواع قیمتگذاری در بازارهای دیجیتال و عوامل موثر بر تعیین قیمت در فرآیندهای تجاری
- پسوندهای دامنههای عمومی و بینالمللی و نقش آنها در شناسایی هویت سایتها
- مفهوم میزبان وب و انواع مختلف آن، نقش در میزبانی سایتها و دسترسی جهانی به محتواهای اینترنتی
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

