گاما رو نصب کن!

{{ number }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
کاربر جدید

جستجو

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

میتونی لایو بذاری!

آزمون برنامه نویسی ویژوال بیسیک فصل 1 تا 4

متوسطه دوم کاردانش یازدهم برنامه نویسی بازی‌های رایانه‌ای مهارت عمومی برنامه نویسی سیستان و بلوچستان ایرانشهر ام ابیها آبان 1404

- مراحل حل مسئله در برنامه‌نویسی، شامل شناخت مسأله، تجزیه آن، طراحی راه‌حل و تحلیل مسأله
- اولویت عملیات ریاضی و تعیین عملگرهای با اولویت بالا در عبارات ریاضی
- نمادهای استاندارد فلوچارت برای نمایش دستورالعمل‌های شرطی و نقطه‌های شروع در الگوریتم‌ها
- ساختار و نوع فایل‌های پروژه و فرم در محیط ویژوال بیسیک
- تنظیم و تغییر عنوان نمایش داده شده در نوار عنوان فرم
- انتخاب نوع داده مناسب برای ذخیره مقادیر مالی و پولی
- محاسبه و کاربرد عملگر مد (Mod) در عملیات ریاضی و بررسی نتایج آن
- معیارهای لازم برای نوشتن الگوریتم‌های صحیح و قابل اجرا، شامل وضوح، اجرای‌پذیری و نقطه پایان
- محدودیت تعداد کاراکترهای ورودی در کادر متن و تنظیم آن از طریق خصوصیت MaxLength
- مفهوم و کاربرد عملگر منطقی AND و شرایط خروجی True در عبارات منطقی
- نوع داده‌ای که قابلیت ذخیره‌سازی انواع مختلف داده‌ها از جمله عدد، رشته و تاریخ را دارد
- طراحی الگوریتم و فلوچارت برای تشخیص زوج یا فرد بودن یک عدد وارد شده توسط کاربر
- توسعه پروژه ماشین حساب ساده با قابلیت جمع و ضرب، شامل ساخت فرم و کدنویسی مربوط به عملیات جمع و ضرب


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

آزمون برنامه نویسی ویژوال بیسیک فصل 1 تا 4
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 3

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : ارزشیابی مستمر
بازدید : 7
ثبت شده در 1404/09/14