ارزشیابی فصل 4: تقارن و چند ضلعی ها
اهداف آموزشی
تمام مفاهیم مربوط به درک خط تقارن و رسم آن و رسم قرینه ی شکل با توجه به مرکز تقارن و مفهوم نیمساز، رسم و اندازه ی زاویه و ویژگی چند ضلعی ها و به دست اوردن اندازه ی زاویه و ضلع مورد نظر را می داند.
بیشتر مفاهیم مربوط به درک خط تقارن و رسم آن و رسم قرینه ی شکل با توجه به مرکز تقارن و مفهوم نیمساز، رسم و اندازه ی زاویه و ویژگی چند ضلعی ها و به دست اوردن اندازه ی زاویه و ضلع مورد نظر را می داند.
برخی مفاهیم مربوط به درک خط تقارن و رسم آن و رسم قرینه ی شکل با توجه به مرکز تقارن و مفهوم نیمساز، رسم و اندازه ی زاویه و ویژگی چند ضلعی ها و به دست اوردن اندازه ی زاویه و ضلع مورد نظر را می داند.
با کمک آموزگارمفاهیم مربوط به درک خط تقارن و رسم آن و رسم قرینه ی شکل با توجه به مرکز تقارن و مفهوم نیمساز، رسم و اندازه ی زاویه و ویژگی چند ضلعی ها و به دست اوردن اندازه ی زاویه و ضلع مورد نظر را می داند.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

