ارزشیابی مداد کاغذی درس دوم علوم تجربی چهارم؛ مخلوط ها در زندگی                            
                            
                            
                            این آزمون مربوط به درس دوم علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی است و بهصورت جامع برای ارزیابی درک مفاهیم مخلوطها و محلولها طراحی شده است. سؤالات در قالبهای صحیح و غلط، چندگزینهای، جایخالی، پاسخ کوتاه و پرسشهای مفهومی بلند تنظیم شدهاند. مفاهیم کلیدی شامل تفاوت مخلوطهای یکنواخت و غیر یکنواخت، نقش حلال و حلشونده، روشهای جداسازی اجزا (الک، صافی، آهنربا)، و اثر دما بر سرعت حل شدن مواد است. همچنین در بخش مفهومی، از دانشآموز خواسته شده آزمایش طراحی کند و علتهای علمی پدیدهها را توضیح دهد. هدف کلی آزمون، تقویت توانایی مشاهده، استدلال علمی، و کاربرد مفاهیم در زندگی روزمره دانشآموزان است.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         محمد نجفوند دریکوندی
                                            محمد نجفوند دریکوندی                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                    