تعیین سطح خوانایی کتاب فارسی چهارم دبستان به روش مک لافلین
کتاب یکی از بخش ها و پایه های مهم سیستم آموزشی است. تحلیل و نقد کردن کتاب درسی برای بهبود هر چه بیشتر آن امری ضروری است چرا که پیشرفت کتاب مساوی با پیشرفت سیستم آموزشی است. هدف نهایی این تحقیق که با استفاده از فرمول خوانایی مک لافلین انجام شده پاسخ به این دو سوال کلی
راجع به کتاب فارسی خوانداری چهارم دبستان است که آیا
سطح خوانایی کتاب با قدرت خوانایی فراگیران مناسب است
آیا اصل ساده به دشوار در ساختار کتاب رعایت شده است؟
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.