گاما رو نصب کن!

{{ number }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
کاربر جدید

جستجو

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

میتونی لایو بذاری!
  فرم معتبر نیست.
فارسی 1404/03/13

طرح درس روزانه فارسی چهارم دبستان | درس 16: پرسشگری

دبستان چهارم فارسی خوزستان دزفول سجاد فروردین 1404

“پرسشگری: کلید گشودن دروازه‌های دانش و اندیشه!”

آیا به دنبال طرح درسی هستید که دانش‌آموزان‌تان را به کنجکاوی، تفکر علمی، و الگوبرداری از دانشمندان بزرگ ایرانی ترغیب کند و روحیه پرسشگری را در آن‌ها پرورش دهد؟ این طرح درس جامع، با هدف کلی تقویت روحیه پرسشگری، تعمیق تفکر علمی، و الگوسازی از دانشمندان ایرانی برای ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان جهت یافتن پاسخ‌های علمی، و با الهام از برنامه درسی ملی و توجه به سطوح بلوم، به شما کمک می‌کند تا:

هدف کلی: تقویت روحیه پرسشگری، تعمیق تفکر علمی، و الگوسازی از دانشمندان ایرانی برای ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان جهت یافتن پاسخ‌های علمی.
دانش‌آموزان را با مفهوم عمیق پرسشگری و اهمیت آن در یادگیری و پیشرفت علمی آشنا کنید.
با معرفی ابوریحان بیرونی به عنوان الگویی از یک دانشمند پرسشگر، دانش‌آموزان را به تحقیق و جست‌وجو ترغیب نمایید.
مفاهیم کلیدی تفکر، جست‌وجو، و اهمیت سؤالات علمی را به زبانی ساده و جذاب برای دانش‌آموزان توضیح دهید.
دانش‌آموزان را در فعالیت‌های خلاقانه (طراحی کارت سؤالات، نمایش کوتاه، نوشتن نامه به دانشمندان) درگیر کنید تا خلاقیت و مهارت‌های پژوهشی آن‌ها شکوفا شود.
با ارزشیابی آغازین، تکوینی و تراکمی، میزان درک و تأثیرپذیری دانش‌آموزان از مفاهیم را به طور کامل بسنجید.
سرفصل‌های کلیدی: پرسشگری و اهمیت آن در یادگیری، آشنایی با زندگی ابوریحان بیرونی، پیام گفت‌وگوی پایانی درس.
همین حالا این طرح درس پویا را دانلود کنید و به دانش‌آموزانتان کمک کنید تا با پرسشگری، دروازه‌های دانش و اندیشه را بگشایند و در مسیر دانشمندان بزرگ ایرانی قدم بردارند!


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

طرح درس روزانه فارسی چهارم دبستان | درس 16: پرسشگری
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 2

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : طرح درس
بازدید : 5
ثبت شده در 1404/03/13