امتحان دانش فنی پایه دهم شبکه | پودمان 3: حل مسئله تبدیل مبناها
سیستمهای عددی و کدگذاری | تبدیل بین مبناهای 2، 10، 16، مفهوم بیت و بایت
منطق دیجیتال و مدارها | دروازههای منطقی (AND، OR، NOT)، مدارهای منطقی
سیستمهای رنگ و نمایش اطلاعات | کدگذاری رنگ در HTML، آدرسدهی کارت شبکه
عملگرهای منطقی و ریاضی | عملگرهای محاسباتی، عبارات منطقی، ترکیب عملگرها
مفهوم کدگذاری و دادهها | کاربرد UTF، نمایش اعداد بدون علامت در باینری
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.