امتحان پودمان 2 دانش فنی پایه رشته دهم شبکه و نرم افزار: حل مسئله الگوریتم و فلوچارت
+ مفاهیم پایهای الگوریتم و فلوچارت
نمایش جریان کاری الگوریتم: استفاده از نمادهای گرافیکی در روندنما (فلوچارت)
بهینهسازی روالهای تکراری: استفاده از حلقه (Loop)
عملگرهای مقایسهای: نمادهای < و >
+ مفاهیم منطقی و متغیرها
نتیجه یک عبارت منطقی: True یا False
هر متغیر با مقدار جدید، مقدار قبلی خود را از دست میدهد
+ عملگرها و ساختار دادهها
نماد % برای محاسبه باقیمانده استفاده میشود
شروع و پایان در روندنما با نماد مخصوص نمایش داده میشود
+ حل مسائل و طراحی الگوریتم
چهار مرحله حل مسأله در روش پولیا: شناخت مسأله، طراحی، اجرا، بازنگری
الگوریتم محاسبه معدل 5 هنرجو و بررسی قبولی یا عدم قبولی در المپیاد
بازنگری (Trace) شبهکد برای محاسبه و چاپ حاصلضرب 1 تا 5
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
![امتحان پودمان 2 دانش فنی پایه رشته دهم شبکه و نرم افزار: حل مسئله الگوریتم و فلوچارت](https://gama.ir/uploads/thumbs/84fe201ea3f1e20e13c1b36b8db9acec.png)
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.