آزمون عملی پودمان 2: طراحی محتوای الکترونیک | درس تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی دهم کامپیوتر
- طراحی روندنما: ایجاد یک روندنمای آموزشی با استفاده از نرمافزار ایلوستریتور شامل دکمههای اصلی و فرعی مرتبط با آموزش نرمافزارها و طراحی سایت.
- ویرایش عکس: گرفتن عکس از محیط نرمافزار ProShow با استفاده از Snagit، ویرایش آن در Snagit Editor، ایجاد ناحیه تمرکز، و ذخیره با فرمت PNG.
- ساخت کلیپ آموزشی: ایجاد کلیپ ویدئویی در ProShow Gold شامل متن ابتدایی، موسیقی پسزمینه، جلوههای انتقال (Transition)، صدای گفتاری، و خروجی گرفتن با فرمتهای PRS و MP4.
- ایجاد پوسته گرافیکی: طراحی پوستهای در Swish Max با دکمههای متحرک، ابرهای متحرک در پسزمینه، و جلوه اهتزاز پرچم. ذخیره خروجیها با فرمت SWI و EXE.
- سازماندهی فایلها: ایجاد پوشهای با نام خانوادگی کاربر روی میزکار و ذخیره تمامی فایلهای مربوط به امتحان در آن.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.