گاما رو نصب کن!

{{ number }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
کاربر جدید

جستجو

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

میتونی لایو بذاری!
کارگاه نوآوری و کارآفرینی 1403/09/24

نمونه سوال پودمان 4 کارگاه نوآوری و کارآفرینی: بازاریابی و فروش

دوره دوم متوسطه- فنی یازدهم مشترک شاخۀ فنی و حرفه‌ای کارگاه نوآوری و کارآفرینی شهرستان‌های تهران شهر قدس حلما بهمن 1402

- شناسایی شرایط فروش در ماتریس قیمت‌گذاری فرصت‌طلبانه شامل کیفیت پایین و قیمت بالا زمانی که کالا خاص باشد.
- توضیح تعادل بین قیمت و کیفیت برای بزرگ‌تر کردن بازار توسط افراد حرفه‌ای.
- تعریف بازاریابی حسی به‌عنوان مدل بازاریابی تجربه‌محور.
- توضیح بازاریابی به‌عنوان فرآیند رفع نیازهای مشتری همراه با عوامل موفقیت شامل محصول، قیمت، معرفی، و مکان فروش.
- معرفی روش قیمت‌گذاری بسته‌ای به‌عنوان روشی برای فروش محصولات در پکیج‌های ترکیبی با سود بیشتر.
- شرایط افزایش قیمت در ماتریس قیمت‌گذاری نفوذی، یعنی زمانی که مشتری کافی جذب شده باشد.
- تعریف بازاریابی تعاملی به‌عنوان فرصتی برای بررسی و تجربه کالاها و خدمات پیش از خرید.
- ارائه دو روش برای رساندن محصول به مشتری شامل فروش مستقیم و استفاده از خرده‌فروشان.
- توضیح شکل‌گیری نشان تجاری به‌عنوان نتیجه ارتباطات مؤثر و طولانی‌مدت با مشتری درباره کیفیت محصول.

پاسخنامه تشریحی در پایان فایل آزمون قرار دارد.


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نمونه سوال پودمان 4 کارگاه نوآوری و کارآفرینی: بازاریابی و فروش
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 2

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : آزمون پودمانی
بازدید : 14
ثبت شده در 1403/09/24