کاربرگ تساوی کسرها ریاضی سوم ابتدایی
ارزیابی توصیفی:
دانشآموز توانسته است مفهوم تساوی در کسرها را بهخوبی درک کند و با استفاده از تقسیم دایرهها به بخشهای مساوی، نشان دهد که کسرهای مختلف میتوانند تساوی داشته باشند. این عملکرد نشاندهنده درک صحیح و تسلط بر مفهوم تساوی در کسرها است.(سوال 1 و سوال 2 و سوال 5)
دانشآموز در این سوال توانسته است به خوبی مفاهیم کسرهای مساوی را درک کند و آنها را شناسایی کند. استفاده از پرگار برای رسم دایرهها نشاندهنده مهارت او در استفاده از ابزار هندسی است. با این حال، ممکن است در بعضی موارد دقت و تسلط او در اجرای دقیق کسرها و رسم دایرهها نیاز به بهبود داشته باشد. در مجموع، دانشآموز در این بخش توانسته است روند صحیح را دنبال کند و درک خود از کسرها و ابزار هندسی را نشان دهد. (سوال3 و 4)
دانشآموز توانسته است مراحل سوال را با دقت انجام داده و کسرهای مربوط به خورده شدن کیک توسط هر فرد را به درستی محاسبه کند. او کسر کیک باقیمانده را درست پیدا کرده و توانایی خوبی در حل مسئله و استفاده از کسرهای مساوی در موقعیتهای مختلف نشان داده است.. (سوال 6)
به صورت کلی دانشآموز توانسته است مفهوم تساوی کسرها را بهخوبی درک کرده و آنها را در موقعیتهای مختلف به درستی استفاده کند. او با دقت در محاسبات، کسرهای مساوی را شناسایی کرده و توانایی حل مسائل مرتبط با تساوی کسرها را نشان داده است.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.