سوالات پودمان 1: کاربرد رایانه در متحرک سازی و جلوههای تکمیلی | درس متحرک سازی رایانهای پایه دوازدهم رشته انیمیشن
- اولین پویانمایی کاملاً رایانه ای: «پیکسار»، «داستان اسباب بازی»
- تفاوت پویانمایی بیت مپ و وکتور در «اجرای حرکات»
- کاربرد گزینههای «پنجره نوار زمان»، «تایم اسلایدر»، «پنجره لایه ها»
- تقسیمبندی «جلوههای تکمیلی تصویری»
- کاربرد «نور» در پویانمایی: «نشان دادن عمق»، «ایجاد حس»، «ایجاد طرحهای سیاه و سفید»
- تعریف «frame rate» و «sample rate»
- استفاده از «شیوه paint box» در پویانمایی
- تأثیر جهت نور در ایجاد «اثر ضدنور»
- شبیهسازی «سایه» با نورپردازی سخت و نرم در فتوشاپ
- شبیهسازی «بارش برف» در فتوشاپ
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.