گاما رو نصب کن!

{{ number }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
کاربر جدید

جستجو

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

میتونی لایو بذاری!
متحرک سازی رایانه‌ای 1403/08/28

سوالات پودمان 1: کاربرد رایانه در متحرک سازی و جلوه‌های تکمیلی | درس متحرک سازی رایانه‌ای پایه دوازدهم رشته انیمیشن

دوره دوم متوسطه- فنی دوازدهم پویانمایی (هنر) متحرک سازی رایانه‌ای چهارمحال بختیاری ناحیه 2 شهرکرد قائمیه آبان 1403

- اولین پویانمایی کاملاً رایانه ای: «پیکسار»، «داستان اسباب بازی»
- تفاوت پویانمایی بیت مپ و وکتور در «اجرای حرکات»
- کاربرد گزینه‌های «پنجره نوار زمان»، «تایم اسلایدر»، «پنجره لایه ها»
- تقسیم‌بندی «جلوه‌های تکمیلی تصویری»
- کاربرد «نور» در پویانمایی: «نشان دادن عمق»، «ایجاد حس»، «ایجاد طرح‌های سیاه و سفید»
- تعریف «frame rate» و «sample rate»
- استفاده از «شیوه paint box» در پویانمایی
- تأثیر جهت نور در ایجاد «اثر ضدنور»
- شبیه‌سازی «سایه» با نورپردازی سخت و نرم در فتوشاپ
- شبیه‌سازی «بارش برف» در فتوشاپ


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

سوالات پودمان 1: کاربرد رایانه در متحرک سازی و جلوه‌های تکمیلی | درس متحرک سازی رایانه‌ای پایه دوازدهم رشته انیمیشن
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 2

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : آزمون پودمانی
بازدید : 1
ثبت شده در 1403/08/28