املای دقتی از دروس 1 تا 3 فارسی چهارم دبستان (تقویت حافظه دیداری و شنیداری)
این نوع آزمون دقت و حافظه دانش آموزان را محک می زند.
در این نوع املا دانش آموز باید تمام حواس خود را جهت نوشتن درست به کار گیرد.
معلم در املای تقویت حافظه شنیداری ابتدا دو کلمه و سپس تعداد کلمات را بیشتر میکند تا دانش آموز به حافظه سپرده و بنویسد.
در املای تقویت دیداری نیز معلم به ترتیب دو، سه ، چهار، پنج کلمه به روی تخته نوشته و پاک میکند تا دانش آموزان آن کلمات را به حافظه دیداری خود بسپارند و بنویسند.
در سوالات دیگر این آزمون دانش آموز باید تمام دقت خود را به کار گیرد تا متوجه شود کدام کلمه از لحاظ املایی یا نگارشی صحیح نیست.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.