طرح درس نشانه د | فارسی اول دبستان                            
                            
                            
                            
                                                                        اهداف جزئی : درپایان درس انتظارمی رود دانش آموزان با موارد زیر آشنا شوند:
- صدای (د)
- تلفظ صحیح آن
- نوشتن صحیح صدا
- محل قرار گرفتن آن در کلمه و قوائد آن
- محل قرار گرفتن آن در جدول
- چگونگی ایجاد باد
- انواع باد
- فواید باد
اهداف رفتاری :
دانش آموز در پایان درس بتواند :
 با آزمونی سوالات داده شده را انجام دهد که سوالات عبارتند از :
- دور صدای (د)  خط بکشد .(روانی حرکتی)
-  کلمات ناقص را با صدای (د) کامل کند . .(روانی حرکتی)
-  شکل صدای (د) را صحیح بنویسد . .(روانی حرکتی)
-  صدای (د) را در جدول نشان دهد . .(روانی حرکتی)
-  صداهای کلمات داده شده را بنویسد.(روانی حرکتی)
-  کلمات را با نشانه های داده شده کامل کند . (روانی حرکتی)
-  تمرینات را با علاقه انجام دهد . (عاطفی)
-  تمیز و خوش خط بنویسید.(روانی حرکتی)                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         حانیه بشرونتن
                                            حانیه بشرونتن                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                    