طرح درس فارسی پایه اول | آشنایی با نشانهی ایـ یـ ی ای                            
                            
                            
                            
                                                                        اهداف (با رعایت توالی محتوای درسی):
برای هر یک از ترکیب های نشانه (ز – ای) دو کلمه بنویسد.
برای هر یک از ترکیب های نشانه (ز – ای) دو کلمه با رسم الخط صحیح و بدون برداشتن دست بنویسد.
از روی متن درس صحیح و روان بخواند.
پس از مطالعه متنی که در اختیار دارد به سوالات مطرح شده پاسخ صحیح بدهد.
افراد گروه با دو کلمه مربوط به هم ، یک جمله بنویسند.
پس از خواندن متن نوشته شده توسط هم گروهی خود ، نکات جالب و مثبت آن را برای کلاس بیان کند.
کلمات جدید را با رسم الخط صحیح بنویسد.
نسبت به کشور ایران ابراز علاقه می کند.
برای فعالیت گروهی ، به هم گروهی های خود کمک کند.                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         زهرا طباطبایی
                                            زهرا طباطبایی                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                    