طرح درس فرم جیم علوم ششم | درس 2: سرگذشت دفتر من
محتوا (مفاهیم/ مهارتها به تفکیک): دانش آموز در محتوای این درس با چرخه تولید کاغذ و راه های درست مصرف آن آشنا می شود
پیامد یادگیری: دانش آموزان در پایان این درس اطلاعاتی درباره فرایند تولید یک محصول ارائه می دهند که ناشی از آگاهی آنها نسبت به چگونگی تهیه مواد در مراحل مختلف است و این آگاهی بر راه حل های ارائه شده برای کاهش مصرف انرژی صرفه جویی و بازیافت تاثیرگذار بودند و منجر به ارائه راه حل های متمایز و خلاقانه می شود
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.