گاما رو نصب کن!
به پاس اعتمادی که به گاما داشتی، ما به طور ویژه «بسته یکساله گاما» رو برات فعال کردیم تا بدون هیچ نگرانی از محدودیت زمانی، از سرویسهای ویژه گاما استفاده کنی.
اگه به اطلاعات بیشتری نیاز داری راهنمای تغییرات جدید رو ببین.
از همراهیت با گاما سپاسگزاریم.
با تقدیم احترام
پربازدیدها: #{{ tag.title }}
چکیده
هر فرهنگی بازتاب سیستم ارزشی یک نظام است. در مفهوم جامع کلام می¬توان گفت که دانش و هنر مظهر این بازنمایی هستند. درحالی¬که دانش در جهتی به شدت عقلانی گام برمی¬دارد و تنها با شعور انسان سروکار دارد، هنر چیزی است ادراکی که با احساس سروکار دارد (حقیر و کامل¬نیا، 1395). در این راستا، معلم فرهنگ و هنر که مانند هنرمندِ پیروِ یک سبک و یا پایه¬گذارِ آن، دنیا را همان شکلی که می¬بیند در قالب هنر به دانش¬آموزانش آموزش می¬دهد. دانش¬آموز نسل آلفا متصرف است. او شکل موجود عالم را نمی¬پذیرد و بر این باور است که باید تا آن¬جا که می¬تواند در پیرامون خود تغییر ایجاد نماید. از چشم او در این عالم هیچ قطعیتی وجود ندارد. این پژوهش، به دنبال علاقمند کردن دانش¬آموزان به عکاسی است.
توسعة آموزش هنر در سال¬های اخیر و در پی آن افزایش هنرجویان موجب رغبت بیش از پیش به یادگیری و یاددهی هنر شده است و شاهد معلمان تخصصی رشتة هنر در مدارس هستیم که گاهی باعث به¬وجود آمدن روش¬های جدید یاددهی – یادگیری هنر می¬گردند. افزایش افسارگسیختة پکیج¬های آموزش هنر به صورت برخط و یا آفلاین از یک طرف باعث رسیدن آموزش¬های هنر به روستاهای دورافتاده شده است و از طرف دیگر باعث یاددهی-یادگیری ناقص توسط دانش¬آموزان شده است.
حال با این سوال مواجه می¬شویم که بهترین رویکرد یاددهی-یادگیری به¬هنگام مواجهه با این مسأله چیست؟ مرور تحقیقات نظری و تجارب موفق جهانی در این زمینه نشان می¬دهد بهترین رویکرد منطبق با شرایط پویای دانش¬آموزان برای یادگیری هنر، استفاده از روش¬های یادگیری-یاددهی ترکیبی است.
کلیدواژه¬ها: روش نوین تدریس، آموزش¬پژوهی، تقویت سطح یادگیری، افزایش انگیزه، درس فرهنگ و هنر
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.