طرح درس روزانه فارسی اول ابتدایی | درس 17: نشانهی صـ ص                            
                            
                            
                            
                                                                        هدف کلی: درپایان درس انتظارمی رود دانش آموزان با شکل و صدای نشانه (    صـ ص     (وتشخیص آن در کلمات آشناشوند.
اهداف جزئی :
درپایان درس انتظارمی رود دانش آموزان با موارد زیر آشنا شوند:
- صدای (  صـ ص )
- تلفظ صحیح آن
- نوشتن صحیح صدا
- محل قرار گرفتن آن در کلمه و قوائد آن
- کلماتی که صدای اول آن (  صـ ص ) باشد
- محل قرار گرفتن آن در جدول
- تشخیص نشانه )  صـ ص ( درکلمات مختلف
اهداف رفتاری :
دانش آموز در پایان درس بتواند :
 با آزمونی سوالات داده شده را انجام دهد که سوالات عبارتند از :
- دور صدای (  صـ ص  ) را خط بکشد .(روانی حرکتی)
- کلمات ناقص را با صدای (  صـ ص ) کامل کند .(روانی حرکتی)
- کلمات ناقص را با صدای ( صـ ص ) کامل کند . (روانی حرکتی)
- صدای (  صـ ص ) را در جدول نشان دهد  .(روانی حرکتی)
- تمرینات را با علاقه انجام دهد . (عاطفی)                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         نرگس ادیب
                                            نرگس ادیب                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                    