طرح درس تم 14 ریاضی اول ابتدائی
دبستان
اول
ریاضی
گیلان
آستانه اشرفیه
دی
1403
1- حیطه ی شناختی: آشنایی کامل با مفهوم تفریق
2- حیطه ی مهارتی: توانایی انجام عمل تفریق
3- حیطه ی نگرشی: علاقمندی به درس ریاضی
ج) اهداف رفتاری:
- حیطه ی شناختی: باقیمانده تفریق را می شناسد یا اشیاء درون کیسه نشان می دهد./ داستان یا چند جمله ی کوتاه را بیان می کند که مفهوم تفریق را می رساند.
- حیطه ی مهارتی: علامت تفریق را با شناخت مفهوم آن می نویسد./ برای شکل تفریق می نویسد. /برای عبارت تفریق شکل ترسیم می کند./تمرین ص 81 را درست می نویسد
- حیطه ی نگرشی: به سئوالهای کتاب با علاقه پاسخ می دهد. / علاقه مند به حل مسایل بیشتری از تفریق شود.
معلم موافق رایگان بودن است.
اهداف جزئی:1- حیطه ی شناختی: آشنایی کامل با مفهوم تفریق
2- حیطه ی مهارتی: توانایی انجام عمل تفریق
3- حیطه ی نگرشی: علاقمندی به درس ریاضی
ج) اهداف رفتاری:
- حیطه ی شناختی: باقیمانده تفریق را می شناسد یا اشیاء درون کیسه نشان می دهد./ داستان یا چند جمله ی کوتاه را بیان می کند که مفهوم تفریق را می رساند.
- حیطه ی مهارتی: علامت تفریق را با شناخت مفهوم آن می نویسد./ برای شکل تفریق می نویسد. /برای عبارت تفریق شکل ترسیم می کند./تمرین ص 81 را درست می نویسد
- حیطه ی نگرشی: به سئوالهای کتاب با علاقه پاسخ می دهد. / علاقه مند به حل مسایل بیشتری از تفریق شود.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 4
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.