کاربرگ خلاق درس 16: وقتی بوعلی کودک بود | فارسی کلاس پنجم دبستان شهید جهانگیر                            
                            
                            
                            
                                                                        تکمیل جاهای خالی با انتخاب صحیح واژگان هممعنی و همآوا برای تقویت مهارت املاء و درک معنایی.
بررسی و تحلیل معانی عبارات و اشعار برای بهبود درک ادبی و مهارت تفسیر متون فارسی.
شناسایی تعداد جملهها در ابیات برای توسعه توانایی تشخیص ساختار جمله در شعر.
مرتب کردن واژگان به منظور تشکیل جملات بامعنی جهت تقویت مهارتهای جملهسازی و دستور زبان.
تشخیص ضربالمثل متفاوت از نظر مفهوم برای افزایش توانایی تحلیل مفاهیم فرهنگی و ادبی.
تکمیل واژههای ناقص برای تقویت دانش واژگانی و درک معنایی لغات.
شناسایی و تفکیک فاعل، فعل و مفعول در جملهها به منظور درک بهتر ساختار دستوری جملات.
استفاده از کلمات پراکنده برای ساخت جمله و تقویت توانایی کلمهسازی و جملهسازی.
نگارش یک بند توصیفی با توجه به تصویر برای ارزیابی مهارتهای نوشتاری و خلاقیت.                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         فائزه اسمعیلی پنداس
                                            فائزه اسمعیلی پنداس                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                     
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                    