الگوی تدریس درس 9: انفاق | قرآن چهارم ابتدائی                            
                            
                            
                            
                                                                        طرح درس شامل: هدف کلی، اهداف جزئی (اهداف شناختی بلوم)، ارزشیابی تشخیصی (رفتار ورودی)، روش تدریس، وسایل آموزشی، ایجاد انگیزه، ارائه درس، جمع بندی و نتیجه گیری، ارزشیابی پایانی، ارائه ی تکلیف
هدف های جزئی بر اساس اهداف شناختی بلوم:
دانش:
-دانشآموزان انفاق کردن را بدانند.
-دانشآموزان آیات سوره بقره و احزاب را قرائت کنند.
-دانشآموزان معانی واژگان کلیدی و مفاهیم کلی آیات را بدانند.
فهم:
-دانش آموزان معنای انفاق کردن را درک کند.
-دانشآموزان به اهمیت قرآن و مفاهیم آن پی ببرند و ارتباط آن را با زندگی خود درک کنند.
کاربرد: 
-دانشآموزان بتوانند در هنگام تلاوت قرآن، قواعد را رعایت کنند.
-دانش آموزان به خواندن قرآن در زندگی روزمره اهمیت دهند.                                
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
                        
                        
                        باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
 
     
                                         حدیث حیدری راد
                                            حدیث حیدری راد                                        

 
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                     
                                                                         
                                                    