الگوی تدریس درس 4: یک نماز و ده رکوع | هدیه کلاس چهارم دبستان
طرح درس شامل: هدف کلی، اهداف جزئی (اهداف شناختی بلوم)، ارزشیابی تشخیصی (رفتار ورودی)، روش تدریس، وسایل آموزشی، ایجاد انگیزه، ارائه درس، جمع بندی و نتیجه گیری، ارزشیابی پایانی، ارائه ی تکلیف
هدف های جزئی بر اساس اهداف شناختی بلوم:
دانش:
-دانشآموزان بتوانند مفهوم نماز آیات را تعریف کنند.
-دانشآموزان بتوانند علل وجوب نماز آیات را نام ببرند.
-دانشآموزان بتوانند تعداد رکعتهای نماز آیات
فهم:
-دانشآموزان بتوانند اهمیت ادای نماز آیات را درک کنند.
-دانشآموزان بتوانند ارتباط بین وقوع حوادث طبیعی و نماز آیات را درک کنند.
کاربرد:
-دانشآموزان بتوانند در صورت وقوع حوادث طبیعی، تشخیص دهند که آیا نماز آیات واجب است یا خیر.
-دانشآموزان بتوانند نماز آیات را به صورت صحیح به جا آورند.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.