گاما رو نصب کن!

{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

مطالعات اجتماعی 1403/06/6

طراحی آموزشی درس 17: نواحی آب و هوایی ایران | مطالعات کلاس چهارم

دبستان چهارم مطالعات اجتماعی اسفند 1403

طرح درس شامل: هدف کلی، اهداف جزئی (اهداف شناختی بلوم)، ارزشیابی تشخیصی (رفتار ورودی)، روش تدریس، وسایل آموزشی، ایجاد انگیزه، ارائه درس، جمع بندی و نتیجه گیری، ارزشیابی پایانی، ارائه ی تکلیف.
هدف های جزئی بر اساس اهداف شناختی بلوم:
دانش:
-دانش‌آموزان بتوانند انواع اصلی آب و هوای ایران (مثلاً گرم و خشک، معتدل و مرطوب، سرد و کوهستانی) را نام ببرند.
-دانش‌آموزان بتوانند نام برخی از نواحی مهم آب و هوایی ایران (مثلاً کویر لوت، جلگه خوزستان، ارتفاعات البرز) را بگویند.
فهم:
-دانش‌آموزان بتوانند مفهوم آب و هوا و عوامل مؤثر بر آن را درک کنند.
-دانش‌آموزان بتوانند رابطه بین آب و هوا و پوشش گیاهی، جانوری و فعالیت‌های انسانی را درک کنند.
کاربرد:
-دانش‌آموزان بتوانند محدوده‌های آب و هوایی مختلف را روی نقشه ایران نشان دهند.
-دانش‌آموزان بتوانند ویژگی‌های هر ناحیه آب و هوایی را با توجه به دما و بارش مقایسه کنند.
-دانش‌آموزان بتوانند با توجه به شرایط آب و هوایی، وسایل مناسب برای سفر به یک منطقه را انتخاب کنند.
-دانش‌آموزان بتوانند محل تقریبی شهر یا روستای خود را روی نقشه آب و هوایی ایران مشخص کنند.


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

طراحی آموزشی درس 17: نواحی آب و هوایی ایران | مطالعات کلاس چهارم
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 2

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : طرح درس
بازدید : 14
ثبت شده در 1403/06/6