گاما رو نصب کن!

{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

مطالعات اجتماعی 1403/06/6

طراحی آموزشی درس 12: سفری به تخت جمشید (1) | مطالعات کلاس چهارم

دبستان چهارم مطالعات اجتماعی دی 1403

طرح درس شامل: هدف کلی، اهداف جزئی (اهداف شناختی بلوم)، ارزشیابی تشخیصی (رفتار ورودی)، روش تدریس، وسایل آموزشی، ایجاد انگیزه، ارائه درس، جمع بندی و نتیجه گیری، ارزشیابی پایانی، ارائه ی تکلیف.
هدف های جزئی بر اساس اهداف شناختی بلوم:
دانش:
-دانش‌آموزان بتوانند نام بنیان‌گذار حکومت هخامنشی را بگویند.
-دانش‌آموزان بتوانند چند مورد از ویژگی‌های معماری تخت جمشید را نام ببرند.
-دانش‌آموزان بتوانند چند مورد از اقدامات مهم داریوش هخامنشی را نام ببرند.
فهم:
-دانش‌آموزان بتوانند اهمیت حکومت هخامنشی در تاریخ ایران را درک کنند.
-دانش‌آموزان بتوانند چرا تخت جمشید به عنوان یکی از عجایب هفتگانه جهان باستان شناخته می‌شود را درک کنند.
-دانش‌آموزان بتوانند تأثیر اقدامات داریوش هخامنشی بر گسترش حکومت را درک کنند.
کاربرد:
-دانش‌آموزان بتوانند روی نقشه، قلمرو هخامنشیان را رنگ‌آمیزی کنند.
-دانش‌آموزان بتوانند با مشاهده تصاویر، کاربرد اشیاء باستانی را حدس بزنند.
-دانش‌آموزان بتوانند اطلاعاتی که از درس آموخته‌اند را در یک جدول یا نمودار خلاصه کنند


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

طراحی آموزشی درس 12: سفری به تخت جمشید (1) | مطالعات کلاس چهارم
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 2

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : طرح درس
بازدید : 13
ثبت شده در 1403/06/6