گاما رو نصب کن!

{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

مطالعات اجتماعی 1403/06/6

طراحی آموزشی درس 10: مورخان چگونه گذشته را مطالعه می‌کنند؟ | مطالعات کلاس چهارم

دبستان چهارم مطالعات اجتماعی دی 1403

طرح درس شامل: هدف کلی، اهداف جزئی (اهداف شناختی بلوم)، ارزشیابی تشخیصی (رفتار ورودی)، روش تدریس، وسایل آموزشی، ایجاد انگیزه، ارائه درس، جمع بندی و نتیجه گیری، ارزشیابی پایانی، ارائه ی تکلیف.
هدف های جزئی بر اساس اهداف شناختی بلوم:
دانش:
-دانش‌آموزان بتوانند تعریف ساده‌ای از مورخ و باستان‌شناس ارائه دهند.
-دانش‌آموزان بتوانند وظایف اصلی یک مورخ و باستان‌شناس را نام ببرند.
-دانش‌آموزان بتوانند کاربردهای اصلی موزه را نام ببرند.
فهم:
-دانش‌آموزان بتوانند اهمیت مطالعه تاریخ را درک کنند.
-دانش‌آموزان بتوانند تفاوت بین کار یک مورخ و باستان‌شناس را درک کنند.
-دانش‌آموزان بتوانند چرا موزه‌ها برای حفظ تاریخ مهم هستند را درک کنند.
کاربرد:
-دانش‌آموزان بتوانند مثال‌هایی از منابع تاریخی که مورخان استفاده می‌کنند را نام ببرند.
-دانش‌آموزان بتوانند ابزارهایی که باستان‌شناسان برای کشف آثار باستانی استفاده می‌کنند را نام ببرند.
-دانش‌آموزان بتوانند در یک بازدید از موزه، اطلاعات جدیدی درباره تاریخ و تمدن‌ها کسب کنند.


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

طراحی آموزشی درس 10: مورخان چگونه گذشته را مطالعه می‌کنند؟ | مطالعات کلاس چهارم
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 2

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : طرح درس
بازدید : 31
ثبت شده در 1403/06/6