گاما رو نصب کن!

{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

مطالعات اجتماعی 1403/06/6

طراحی آموزشی درس 7: جغرافی دانان چگونه محیط‌های زندگی را مطالعه می‌کنند؟ | مطالعات کلاس چهارم

دبستان چهارم مطالعات اجتماعی آذر 1403

طرح درس شامل: هدف کلی، اهداف جزئی (اهداف شناختی بلوم)، ارزشیابی تشخیصی (رفتار ورودی)، روش تدریس، وسایل آموزشی، ایجاد انگیزه، ارائه درس، جمع بندی و نتیجه گیری، ارزشیابی پایانی، ارائه ی تکلیف.
هدف های جزئی بر اساس اهداف شناختی بلوم:
دانش:
-دانش‌آموزان بتوانند ویژگی‌های جغرافیایی محیط اطراف خود را مانند کوه، رودخانه، دریاچه، جنگل و ... را نام ببرند.
-دانش‌آموزان بتوانند تعریف ساده‌ای از جغرافیا و جغرافی‌دان ارائه دهند.
-دانش‌آموزان بتوانند برخی از ابزارهای کار یک جغرافی‌دان مانند نقشه، قطب‌نما، ماهواره و ...
فهم:
-دانش‌آموزان بتوانند اهمیت شناخت ویژگی‌های جغرافیایی محیط زندگی را درک کنند.
-دانش‌آموزان بتوانند کاربرد دانش جغرافیا را در زندگی روزمره و تصمیم‌گیری‌ها توضیح دهند.
-دانش‌آموزان بتوانند تفاوت بین یک جغرافی‌دان و سایر مشاغل را درک کنند.
کاربرد:
-دانش‌آموزان بتوانند نقشه‌ای ساده از محیط اطراف خود با نشان دادن ویژگی‌های جغرافیایی رسم کنند.
-دانش‌آموزان بتوانند از ابزارهای ساده‌ای مانند قطب‌نما برای تعیین جهت استفاده کنند.
-دانش‌آموزان بتوانند اطلاعات جمع‌آوری شده درباره محیط اطراف خود را در قالب یک گزارش ساده ارائه دهند.


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

طراحی آموزشی درس 7: جغرافی دانان چگونه محیط‌های زندگی را مطالعه می‌کنند؟ | مطالعات کلاس چهارم
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 2

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : طرح درس
بازدید : 19
ثبت شده در 1403/06/6