گاما رو نصب کن!

{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

مطالعات اجتماعی 1403/06/6

طراحی آموزشی درس 6: جهت‌های جغرافیایی | مطالعات کلاس چهارم

دبستان چهارم مطالعات اجتماعی آذر 1403

طرح درس شامل: هدف کلی، اهداف جزئی (اهداف شناختی بلوم)، ارزشیابی تشخیصی (رفتار ورودی)، روش تدریس، وسایل آموزشی، ایجاد انگیزه، ارائه درس، جمع بندی و نتیجه گیری، ارزشیابی پایانی، ارائه ی تکلیف.
هدف های جزئی بر اساس اهداف شناختی بلوم:
دانش:
-دانش‌آموزان بتوانند تعریف دقیقی از جهات اصلی و فرعی ارائه دهند.
-دانش‌آموزان بتوانند قطب‌های شمال و جنوب را روی کره جغرافیایی شناسایی کنند.
-دانش‌آموزان بتوانند مفهوم شمال و جنوب را به طور ساده بیان کنند.
فهم:
-دانش‌آموزان بتوانند تفاوت بین جهات اصلی و فرعی را درک کنند.
-دانش‌آموزان بتوانند ارتباط بین جهت‌های جغرافیایی و موقعیت مکانی اشیاء و مکان‌ها را درک کنند.
-دانش‌آموزان بتوانند اهمیت شناخت جهت‌های جغرافیایی را در زندگی روزمره درک کنند.
کاربرد:
-دانش‌آموزان بتوانند جهت‌های اصلی و فرعی را روی نقشه و در فضای واقعی نشان دهند.
-دانش‌آموزان بتوانند مکان‌های خاص را با توجه به جهت‌های اصلی و فرعی روی نقشه مشخص کنند.
-دانش‌آموزان بتوانند از قطب‌نما برای تعیین جهت استفاده کنند.


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

طراحی آموزشی درس 6: جهت‌های جغرافیایی | مطالعات کلاس چهارم
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 2

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : طرح درس
بازدید : 15
ثبت شده در 1403/06/6