گاما رو نصب کن!

{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

فارسی 1403/06/4

طراحی آموزشی درس 16: پرسشگری | طرح درس فارسی چهارم دبستان

دبستان چهارم فارسی فروردین 1403

طرح درس شامل: هدف کلی، اهداف جزئی (اهداف شناختی بلوم)، ارزشیابی تشخیصی (رفتار ورودی)، روش تدریس، وسایل آموزشی، ایجاد انگیزه، ارائه درس، جمع بندی و نتیجه گیری، ارزشیابی پایانی، ارائه ی تکلیف
هدف های جزئی بر اساس اهداف شناختی بلوم:
دانش:
-دانش‌آموز بتواند نام کامل ابوریحان بیرونی را بنویسد.
-دانش‌آموز بتواند چند مورد از دستاوردهای علمی ابوریحان بیرونی را نام ببرد.
-دانش‌آموز بتواند اجزای اصلی یک جمله را نام ببرد.
فهم:
-دانش‌آموز بتواند به زبان ساده توضیح دهد که ابوریحان بیرونی چه کسی بود.
-دانش‌آموز بتواند اهمیت کارهای علمی ابوریحان بیرونی را توضیح دهد.
-دانش‌آموز بتواند توضیح دهد که چرا ترتیب کلمات در یک جمله چهار بخشی مهم است.
کاربرد:
-دانش‌آموز بتواند از اطلاعات بدست آمده درباره ابوریحان بیرونی برای نوشتن یک داستان کوتاه استفاده کند.
-دانش‌آموز بتواند یک پوستر درباره یکی از اختراعات یا کشفیات ابوریحان بیرونی طراحی کند.
-دانش‌آموز بتواند جملات چهار بخشی را در متن‌های مختلف تشخیص دهد.


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

طراحی آموزشی درس 16: پرسشگری | طرح درس فارسی چهارم دبستان
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 2

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : طرح درس
بازدید : 40
ثبت شده در 1403/06/4