گاما رو نصب کن!

{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

علوم تجربی 1403/06/4

طراحی آموزشی درس 11: بی مهره ها | طرح درس علوم چهارم ابتدائی

دبستان چهارم علوم تجربی اسفند 1403

طرح درس شامل: هدف کلی، اهداف جزئی (اهداف شناختی بلوم)، ارزشیابی تشخیصی (رفتار ورودی)، روش تدریس، وسایل آموزشی، ایجاد انگیزه، ارائه درس، جمع بندی و نتیجه گیری، ارزشیابی پایانی، ارائه ی تکلیف
هدف های جزئی بر اساس اهداف شناختی بلوم:
دانش:
-دانش‌آموزان بتوانند بی مهرگان را تعریف کنند.
-دانش‌آموزان بتوانند انواع اصلی بی مهرگان (کرم‌ها، حشرات، عنکبوتیان) را نام ببرند.
-دانش‌آموزان بتوانند ویژگی‌های ظاهری اصلی هر گروه (تعداد پا، پوشش بدن، شکل بدن) را بیان کنند.
-دانش‌آموزان بتوانند مثال‌هایی از هر گروه بی مهرگان را ذکر کنند.
فهم:
-دانش‌آموزان بتوانند دانش‌آموزان بتوانند تفاوت بین مهره‌داران و بی مهرگان را توضیح دهند.
-دانش‌آموزان بتوانند تفاوت خرخاکی و هزارپا را توضیح دهد.
-دانش‌آموزان بتوانند نحوه پوست اندازی بدن بندپایان را تشریح کنند.
کاربرد:
-دانش‌آموزان بتوانند با مشاهده یک تصویر یا نمونه واقعی، یک بی مهره را به گروه صحیح خود (کرم، حشره، عنکبوتیان) نسبت دهند.
-دانش‌آموزان بتوانند یک نمونه از یک بی مهره را جمع‌آوری کرده و ویژگی‌های آن را توصیف کنند.
-دانش‌آموزان بتوانند با استفاده از منابع مختلف اطلاعات بیشتری درباره یک نوع خاص از بی مهرگان جمع‌آوری کنند.


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

طراحی آموزشی درس 11: بی مهره ها | طرح درس علوم چهارم ابتدائی
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 2

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : طرح درس
بازدید : 21
ثبت شده در 1403/06/4