گاما رو نصب کن!

{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

علوم تجربی 1403/06/4

طراحی آموزشی درس 6: سنگ ها | طرح درس علوم چهارم ابتدائی

دبستان چهارم علوم تجربی آذر 1403

طرح درس شامل: هدف کلی، اهداف جزئی (اهداف شناختی بلوم)، ارزشیابی تشخیصی (رفتار ورودی)، روش تدریس، وسایل آموزشی، ایجاد انگیزه، ارائه درس، جمع بندی و نتیجه گیری، ارزشیابی پایانی، ارائه ی تکلیف
هدف های جزئی بر اساس اهداف شناختی بلوم:
دانش:
-دانش‌آموزان بتوانند انواع مختلف سنگ‌ها (آذرین، رسوبی، دگرگونی) را نام ببرند.
-دانش‌آموزان بتوانند ویژگی‌های ظاهری هر یک از انواع سنگ‌ها را توصیف کنند.
-دانش‌آموزان بتوانند مواد تشکیل دهنده اصلی سنگ‌ها را نام ببرند.
فهم:
-دانش‌آموزان بتوانند فرایند تشکیل هر یک از انواع سنگ‌ها را به زبان خود توضیح دهند.
-دانش‌آموزان بتوانند تفاوت بین سنگ‌های آذرین، رسوبی و دگرگونی را توضیح دهند.
-دانش‌آموزان بتوانند اهمیت سنگ‌ها در طبیعت و زندگی انسان را درک کنند.
کاربرد:
-دانش‌آموزان بتوانند با استفاده از ذره‌بین، ویژگی‌های یک سنگ ناشناخته را بررسی کنند و نوع آن را تشخیص دهند.
-دانش‌آموزان بتوانند نمونه‌های سنگ‌های مختلف را در محیط اطراف خود شناسایی کنند.
-دانش‌آموزان بتوانند با استفاده از دانش خود درباره سنگ‌ها، یک ماکت ساده از یک کوه یا صخره بسازند.


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

طراحی آموزشی درس 6: سنگ ها | طرح درس علوم چهارم ابتدائی
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 2

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : طرح درس
بازدید : 13
ثبت شده در 1403/06/4