گاما رو نصب کن!

{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

علوم تجربی 1403/06/4

طراحی آموزشی درس 4: انرژی الکتریکی | طرح درس علوم چهارم ابتدائی

دبستان چهارم علوم تجربی آبان 1403

طرح درس شامل: هدف کلی، اهداف جزئی (اهداف شناختی بلوم)، ارزشیابی تشخیصی (رفتار ورودی)، روش تدریس، وسایل آموزشی، ایجاد انگیزه، ارائه درس، جمع بندی و نتیجه گیری، ارزشیابی پایانی، ارائه ی تکلیف
هدف های جزئی بر اساس اهداف شناختی بلوم:
دانش:
-دانش‌آموزان بتوانند انرژی الکتریکی را تعریف کنند.
-دانش‌آموزان بتوانند منابع مختلف تولید انرژی الکتریکی را نام ببرند (نیروگاه‌های آبی، حرارتی، بادی، خورشیدی و...).
-دانش‌آموزان بتوانند اجزای اصلی یک مدار الکتریکی ساده (باتری، سیم، لامپ) را نام ببرند.
فهم:
-دانش‌آموزان بتوانند توضیح دهند که چگونه انرژی الکتریکی از یک نیروگاه به خانه‌های ما می‌رسد.
-دانش‌آموزان بتوانند تفاوت بین جریان مستقیم و جریان متناوب را توضیح دهند.
-دانش‌آموزان بتوانند توضیح دهند که چرا برخی وسایل برقی به انرژی الکتریکی بیشتری نیاز دارند.
-دانش‌آموزان اجزای اصلی یک مدار الکتریکی و تفاوت بین مدارهای موازی و متوالی را درک کنند.
-دانش‌آموزان با مواد رسانا و نارسانا آشنا شده و علت عبور جریان برق از مواد رسانا را توضیح دهند.
کاربرد:
-دانش‌آموزان بتوانند یک مدار الکتریکی ساده بسازند.
-دانش‌آموزان بتوانند وسایل برقی را بر اساس نوع انرژی مصرفی طبقه‌بندی کنند.
-دانش‌آموزان بتوانند راه‌های ساده‌ای برای صرفه‌جویی در مصرف برق پیشنهاد دهند.


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

طراحی آموزشی درس 4: انرژی الکتریکی | طرح درس علوم چهارم ابتدائی
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 2

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : طرح درس
بازدید : 15
ثبت شده در 1403/06/4