گاما رو نصب کن!

{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

علوم تجربی 1403/06/4

طراحی آموزشی درس 1: زنگ علوم | طرح درس علوم چهارم ابتدائی

دبستان چهارم علوم تجربی مهر 1403

طرح درس شامل: هدف کلی، اهداف جزئی (اهداف شناختی بلوم)، ارزشیابی تشخیصی (رفتار ورودی)، روش تدریس، وسایل آموزشی، ایجاد انگیزه، ارائه درس، جمع بندی و نتیجه گیری، ارزشیابی پایانی، ارائه ی تکلیف
هدف های جزئی براساس اهداف شناختی بلوم:
دانش:
-دانش‌آموز بتواند مراحل روش علمی را به ترتیب نام ببرد.
-دانش‌آموز بتواند تعریف هر یک از مراحل روش علمی را بیان کند.
فهم:
-دانش‌آموز بتواند اهمیت هر مرحله از روش علمی را توضیح دهد.
-دانش‌آموز بتواند مثال‌هایی از کاربرد روش علمی در زندگی روزمره ارائه دهد.
کاربرد:
- دانش‌آموز بتواند فرضیه‌ای را برای یک مسئله علمی مشخص بیان کند.
- دانش‌آموز بتواند آزمایشی ساده برای بررسی فرضیه خود طراحی کند.
- دانش‌آموز بتواند داده‌های حاصل از آزمایش را جمع‌آوری و ثبت کند.


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

طراحی آموزشی درس 1: زنگ علوم | طرح درس علوم چهارم ابتدائی
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 2

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : طرح درس
بازدید : 13
ثبت شده در 1403/06/4