طراحی واحد یادگیری ریاضی ششم | فصل دوم | جمع و تفریق کسرها
دبستان
ششم
ریاضی
آبان
1403
جمع و تفریق کسرها از طریق یافتن کوچکترین مخرج مشترک
هدف های جزیی و هدف های رفتاری:
حیطه شناختی: یافتن کوچک ترین مخرج مشترک در کسرهایی که مخرجشان نسبت به هم اول نیست
درک مفهوم کوچکترین مخرج مشترک / شناخت کوچکترین مضرب مشترک
حیطه نگرشی: تقویت نگرش آنها نسبت به کاربرد کسرها در طول زندگیشان
حیطه مهارتی: بتوانند برای داده های کسری، مسئله بنویسند
معلم موافق رایگان بودن است.
هدف کلی:جمع و تفریق کسرها از طریق یافتن کوچکترین مخرج مشترک
هدف های جزیی و هدف های رفتاری:
حیطه شناختی: یافتن کوچک ترین مخرج مشترک در کسرهایی که مخرجشان نسبت به هم اول نیست
درک مفهوم کوچکترین مخرج مشترک / شناخت کوچکترین مضرب مشترک
حیطه نگرشی: تقویت نگرش آنها نسبت به کاربرد کسرها در طول زندگیشان
حیطه مهارتی: بتوانند برای داده های کسری، مسئله بنویسند
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 2
باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.