گاما رو نصب کن!

{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

ریاضی 1403/06/3

طراحی آموزشی درس 1: عمود-موازی | فصل ششم ریاضی چهارم ابتدائی

دبستان چهارم ریاضی اسفند 1403

طرح درس شامل: هدف کلی، اهداف جزئی (اهداف شناختی بلوم)، ارزشیابی تشخیصی (رفتار ورودی)، روش تدریس، وسایل آموزشی، ایجاد انگیزه، ارائه درس، جمع بندی و نتیجه گیری، ارزشیابی پایانی، ارائه ی تکلیف
هدف های جزئی بر اساس اهداف شناختی بلوم:
دانش:
-دانش آموز بتواند مفاهیم عمود و موازی را تعریف کند.
-دانش آموز بتواند مثال‌هایی از خطوط عمود و موازی در محیط اطراف خود بیابد.
-دانش آموز بتواند ابزارهای مورد نیاز برای رسم خطوط عمود و موازی را نام ببرد.
فهم:
-دانش آموز بتواند تفاوت بین خطوط عمود و موازی را توضیح دهد.
-دانش آموز بتواند مشخص کند که دو خط داده شده عمود یا موازی هستند یا خیر.
-دانش آموز بتواند نشان دهد که چرا دو خط عمود نمی‌توانند همدیگر را قطع کنند.
کاربرد:
-دانش آموز بتواند خطوط عمود و موازی را با استفاده از ابزارهای هندسی رسم کند.
-دانش آموز بتواند شکل‌های هندسی مختلفی را با استفاده از خطوط عمود و موازی رسم کند.
-دانش آموز بتواند در حل مسائل هندسی از مفاهیم عمود و موازی استفاده کند.


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

طراحی آموزشی درس 1: عمود-موازی | فصل ششم ریاضی چهارم ابتدائی
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 2

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : طرح درس
بازدید : 21
ثبت شده در 1403/06/3