گاما رو نصب کن!

{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

ریاضی 1403/06/3

طراحی آموزشی درس 4: اندازه گیری طول | فصل چهارم ریاضی چهارم ابتدائی

دبستان چهارم ریاضی بهمن 1403

طرح درس شامل: هدف کلی، اهداف جزئی (اهداف شناختی بلوم)، ارزشیابی تشخیصی (رفتار ورودی)، روش تدریس، وسایل آموزشی، ایجاد انگیزه، ارائه درس، جمع بندی و نتیجه گیری، ارزشیابی پایانی، ارائه ی تکلیف
هدف های جزئی بر اساس اهداف شناختی بلوم:
دانش:
-دانش‌آموزان بتوانند واحدهای استاندارد طول (سانتی‌متر و متر) را نام ببرند.
-دانش‌آموزان بتوانند ابزارهای اندازه‌گیری طول (خط‌کش، متر) را شناسایی کنند.
-دانش‌آموزان بتوانند مفهوم طول را به عنوان فاصله بین دو نقطه تعریف کنند.
فهم:
-دانش‌آموزان بتوانند توضیح دهند که چرا به واحدهای استاندارد طول نیاز داریم.
-دانش‌آموزان بتوانند تفاوت بین طول و عرض را توضیح دهند.
-دانش‌آموزان بتوانند ابزار مناسب برای اندازه‌گیری طول اشیاء مختلف را انتخاب کنند.
کاربرد:
-دانش‌آموزان بتوانند طول اشیاء مختلف را با استفاده از خط‌کش یا متر اندازه گیری کنند.
-دانش‌آموزان بتوانند نتایج اندازه گیری خود را به صورت عددی بیان کنند.
-دانش‌آموزان بتوانند از واحدهای استاندارد طول در حل مسائل ساده استفاده کنند (مثلاً: اگر یک مداد 15 سانتی‌متر و یک خودکار 10 سانتی‌متر باشد، کدام بلندتر است؟).


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

طراحی آموزشی درس 4: اندازه گیری طول | فصل چهارم ریاضی چهارم ابتدائی
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 2

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : طرح درس
بازدید : 17
ثبت شده در 1403/06/3