گاما رو نصب کن!

{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

ریاضی 1403/06/3

طراحی آموزشی درس 3: اندازه گیری زمان | فصل چهارم ریاضی چهارم ابتدائی

دبستان چهارم ریاضی بهمن 1403

طرح درس شامل: هدف کلی، اهداف جزئی (اهداف شناختی بلوم)، ارزشیابی تشخیصی (رفتار ورودی)، روش تدریس، وسایل آموزشی، ایجاد انگیزه، ارائه درس، جمع بندی و نتیجه گیری، ارزشیابی پایانی، ارائه ی تکلیف
هدف های جزئی بر اساس اهداف شناختی بلوم:
دانش:
-دانش‌آموزان بتوانند واحدهای مختلف اندازه‌گیری زمان (ثانیه، دقیقه، ساعت، روز، هفته، ماه، سال) را نام ببرند و ارتباط بین آن‌ها را بیان کنند.
-دانش‌آموزان بتوانند ابزارهای اندازه‌گیری زمان مانند ساعت، ساعت مچی و تقویم را بشناسند و کاربرد هر یک را توضیح دهند.
فهم:
-دانش‌آموزان بتوانند مفهوم گذشت زمان را درک کرده و آن را با مثال‌های روزمره توضیح دهند.
-دانش‌آموزان بتوانند ساعت را خوانده و زمان را به صورت دقیق بیان کنند.
-دانش‌آموزان بتوانند تقویم را خوانده و روزها، هفته‌ها و ماه‌های سال را تشخیص دهند.
کاربرد:
-دانش‌آموزان بتوانند از ساعت و تقویم برای برنامه‌ریزی فعالیت‌های روزانه خود استفاده کنند.
-دانش‌آموزان بتوانند مسائل ساده مربوط به اندازه‌گیری زمان را حل کنند (مثلاً: اگر الآن ساعت 3 بعدازظهر است، 2 ساعت دیگر چه ساعتی می‌شود؟).
-دانش‌آموزان بتوانند مدت زمان انجام یک فعالیت را تخمین بزنند.


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

طراحی آموزشی درس 3: اندازه گیری زمان | فصل چهارم ریاضی چهارم ابتدائی
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 2

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : طرح درس
بازدید : 29
ثبت شده در 1403/06/3