گاما رو نصب کن!

{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

ریاضی 1403/06/3

طراحی آموزشی درس 2: اندازه گیری زاویه | فصل چهارم ریاضی چهارم ابتدائی

دبستان چهارم ریاضی دی 1403

طرح درس شامل: هدف کلی، اهداف جزئی (اهداف شناختی بلوم)، ارزشیابی تشخیصی (رفتار ورودی)، روش تدریس، وسایل آموزشی، ایجاد انگیزه، ارائه درس، جمع بندی و نتیجه گیری، ارزشیابی پایانی، ارائه ی تکلیف
هدف های جزئی بر اساس اهداف شناختی بلوم:
دانش:
-دانش‌آموز بتواند اجزای تشکیل‌دهنده زاویه (ضلع و رأس) را نام ببرد.
-دانش‌آموز بتواند انواع زاویه (راست، تند، باز) را تعریف کند.
-دانش‌آموز بتواند ابزار اندازه‌گیری زاویه (نقاله) را نام ببرد.
فهم:
-دانش‌آموز بتواند مفهوم زاویه را توضیح دهد و مثال‌هایی از زاویه در دنیای واقعی ارائه دهد.
-دانش‌آموز بتواند تفاوت بین انواع زاویه را توضیح دهد.
-دانش‌آموز بتواند رابطه بین زاویه و شکل‌های هندسی را درک کند.
کاربرد:
-دانش‌آموز بتواند با استفاده از نقاله، زاویه‌های مختلف را اندازه‌گیری کند.
-دانش‌آموز بتواند زاویه‌های مشخص شده را در اشکال هندسی رسم کند.
-دانش‌آموز بتواند از مفهوم زاویه برای حل مسائل ساده ریاضی استفاده کند.


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

طراحی آموزشی درس 2: اندازه گیری زاویه | فصل چهارم ریاضی چهارم ابتدائی
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 2

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : طرح درس
بازدید : 21
ثبت شده در 1403/06/3