گاما رو نصب کن!

{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

ریاضی 1403/06/3

طراحی آموزشی درس 4: تقسیم و بخش پذیری | فصل سوم ریاضی چهارم ابتدائی

دبستان چهارم ریاضی آذر 1403

طرح درس شامل: هدف کلی، اهداف جزئی (اهداف شناختی بلوم)، ارزشیابی تشخیصی (رفتار ورودی)، روش تدریس، وسایل آموزشی، ایجاد انگیزه، ارائه درس، جمع بندی و نتیجه گیری، ارزشیابی پایانی، ارائه ی تکلیف
هدف های جزئی بر اساس اهداف شناختی بلوم:
دانش:
-دانش‌آموزان باید مفاهیم پایه مانند تقسیم، باقی‌مانده، بخش‌پذیری و علائم تقسیم را به خاطر بسپارند.
-دانش‌آموزان باید بتوانند اصطلاحات مرتبط با تقسیم مانند مقسوم‌علیه، مقسوم، خارج‌قسمت و باقی‌مانده را تعریف کنند.
-دانش آموز بداند اگر باقی مانده صفر شود، پس بر آن عدد بخش پذیر است.
فهم:
-دانش‌آموزان باید بتوانند مفهوم تقسیم را با زبان خود توضیح دهند و مثال‌های ساده‌ای برای آن بیان کنند.
-دانش‌آموزان باید بتوانند یک مسئله تقسیم را به شکل کلامی، تصویری یا نمادین بیان کنند.
کاربرد:
-دانش‌آموزان باید بتوانند از مفهوم تقسیم در حل مسائل روزمره و موقعیت‌های مختلف زندگی استفاده کنند.
-دانش‌آموزان باید بتوانند مسئله‌های کلامی مرتبط با تقسیم را بخوانند، درک کنند و حل کنند.


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

طراحی آموزشی درس 4: تقسیم و بخش پذیری | فصل سوم ریاضی چهارم ابتدائی
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 2

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : طرح درس
بازدید : 22
ثبت شده در 1403/06/3