گاما رو نصب کن!

{{ number }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
کاربر جدید

جستجو

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

میتونی لایو بذاری!

بهبود یادگیری دانش آموزان در مبحث جایگشت با استفاده از الگوی 5E | مقاله اقدام پژوهی

ضمن خدمت فرهنگیان دبیران متوسطه دوم تخصصی شغلی: دبیران دوره دوم متوسطه نظری ریاضیات دوره دوم متوسطه فروردین 1403

در حل مسائل ترکیبیات از جمله جایگشت در ریاضی، با اینکه روش ها و ابزارهای مختلف و گوناگون در آن وجود دارد، همچنان دیده می شود که تنها به حفظ فرمول در بین دانش آموزان اکتفا شده و موجب می شود که مسیر حل به صورت کلیشه ای در بیاید.
پژوهش حاضر با هدف بهبود یادگیری دانش آموزان در مفهوم جایگشت با استفاده از الگوی 5E می باشد که یکی از روش تدریس ساختن گرایی است.
در این تحقیق از 9 مرحله اقدام پژوهی از دیدگاه قاسمی پویا (1389) استفاده شده است که به ترتیب زیر می باشد:
1- تشخیص مسئله و تعیین عنوان 2- توصیف وضع موجود و بیان مسئله
3- گردآوری اطلاعات (شواهد 1) 4- تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها
5- انتخاب راه حل جدید 6- اجرای راه حل ها و نظارت بر آن
7- گردآوری اطلاعات (شواهد 2) 8- ارزشیابی تأثیر اقدام جدید
9- اعتبار یابی و نتیجه گیری


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

بهبود یادگیری دانش آموزان در مبحث جایگشت با استفاده از الگوی 5E | مقاله اقدام پژوهی
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 11

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : تحقیق و کنفرانس
بازدید : 100
ثبت شده در 1403/05/1