گاما رو نصب کن!

{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

گزارش جامع کارورزی 3 | رشته آموزش ریاضی متوسطه دوم دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر اصفهان

ضمن خدمت فرهنگیان دانشجو معلمان توجیهی الزامی کارورزی فروردین 1403

در این گزارش از روش تحقیق کیفی، اقدام پژوهی استفاده شده که از 4 مرحله اقدام پژوهی از دیدگاه بازرگان (1382) استفاده شده است که به ترتیب زیر می باشد:
1 - برنامه ریزی 2 - اقدام 3 - مشاهده 4 - بازتاب تحلیل و تعدیل اقدام
همچنین طرح های آموزشی مطابق فرم ج، که به منزله چارچوب تهیه طرح آموزشی است برای موضوعات مفهوم تابع، نسبت و تناسب و نامعادلات جبری تنظیم و به کارگیری شده است.

توجه شود که چرخه کامل اقدام پژوهی تنها برای موضوع مفهوم تابع انجام گرفته است و برای 2 موضوع دیگر تنها به تکمیل فرم ج اکتفا شده است.

در کارورزی 3 دانشجو معلم طرح های آموزشی مطابق فرم ج، که به منزله چارچوب تهیه طرح آموزشی است تنظیم کرده و برای تدریس خود با آمادگی قبلی در کلاس حاضر می شود و با هماهنگی معلم راهنما به فرآیند تدریس با الگوی 5e که از جمله روش های تدریس ساختن گرایی است، می پردازد و در حین همین فرآیند یاددهی- یادگیری است که با نقاط قوت و ضعف خویش آشنا می شود. از این رو در این گزارش سعی شده است موقعیت های یادگیری متناسب با الگوی 5e برای موضوعات مفهوم تابع، نسبت-تناسب و نامعادلات جبری جهت بهبود یادگیری دانش آموزان ریاضی دهم مدرسه هاشم زاده طراحی و اجرا شود و در نهایت امر نیز به تفسیر و نتیجه گیری پرداخته می شود.


باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

گزارش جامع کارورزی 3 | رشته آموزش ریاضی متوسطه دوم دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر اصفهان
پیش نمایش صفحه اول فایل
تعداد صفحات فایل : 20

باز نشر محتواها در فضای مجازی، ممنوع است.

نوع آزمون : تحقیق و کنفرانس
بازدید : 43
ثبت شده در 1403/05/1